повишаване на либидото
повишаване на либидото
повишаване на либидото
повишаване на либидото

Повишаване на либидото с 5 ефективни фитнес упражнения

Споделете ни в социалните мрежи...Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
0Email this to someone
email
Print this page
Print

Всеизвестно е, че физическата активност спомага за повишаване на либидото. По-малко се знае обаче кои упражнения точно превръщат мъжа в звяр в леглото. В следващите редове ще разкрием тази тайна, така че не ги пропускайте. А в бонус ще получите и ценен съвет как да увеличите ефекта от тренировката.

Суперефективни фитнес упражнения за повишаване на либидото

Аеробни занимания

Скачането на въже, ходенето на пътека, подскоците, карането на велоаргометър и всички други аеробни тренировъчни занимания в зала допринасят за повишаване на либидото. Ето защо е необходимо да им отдавате нужното внимание. Практикуването им по 30 минути на ден ще ви помогне да подобрите кръвообращението в областта на гениталиите, което е гаранция за по-качествена и мощна ерекция.

Упражнения с тежести

Вдигането на тежести също е изпитан начин за повишаване на либидото. За оптимален ефект се препоръчва да се комбинира с кардио упражнения и естествено да се извършава редовно. Усилията определено си заслужават! Ще развиете и укрепите гръдните мускули – нещо, което ще ви накара да се чувствате още по-добре в собствената си кожа, а оттам и по-уверени в спалнята.

Гребане с дъмбел

Това дърпащо упражнение натоварва голяма част от мускулните групи, разположени по гърба. Ако го изпълнявате редовно, ще развиете гръбната мускулатура и ще оформите силен и здрав гръб. Това определено ще се отрази положително на самочувствието ви в леглото. Освен това ще ви е от полза в овладяване на по-трудни пози от Камасутра, с които да разнообразите сексуалния си живот.

Упражнения за долна част на тялото

За значителна част от представителите на силния пол тренировката във фитнес залата се свежда до упражнения за укрепване на мускулите на торса, ръцете и гърба. В това няма нищо лошо, но когато говорим за повишаване на либидото, трябва да се има предвид, че е необходимо да се наблегне на упражнения за долната част на тялото. С тежести или без тежести – изборът е изцяло ваш! Важното е да включите този тип тренировка в своята фитнес рутина.

Усилване на ефекта от фитнес упражненията за повишаване на либидото с безценен природен дар

Едни от най-известните сексолози у нас препоръчват да направите тренировката за повишаване на либидото още по-ефективна с помощта на Камагра/Kamagra®. Този продукт е вдъхновен изцяло от природата и в състава му влизат 4 от най-мощните вещества и екстракти, които засилват сексуалния апетит. Всяка капсула на Камагра обединява силата на L-аргинин, йохимбе (10% екстракт), жен-шен и трибулус терестрис. Прецизно дозирани и пречистени до съвършенство, те повишават сексуалната способност, удължават ерекцията и подобряват физическата и психическа сила. Това обаче не е всичко! Камагра притежава известен анаболен ефект и повлиява положително на мускулната маса. За да извлечете максимална полза от продукта, е необходимо да го приемате редовно и продължително по 1 капсула 2-3 пъти дневно след хранене. Дълговременната употреба не крие риск за здравето поради изцяло натуралния произход на съставките. Практиката показва, че първите положителни резултати са налице до 4 седмици след началото на приема.

borola
Споделете ни в социалните мрежи...Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
0Email this to someone
email
Print this page
Print

Коментари

avatar